torsdag 30 augusti 2012

Kärlek i en liten flaska

Livet är bra. Allt som oftast mycket bättre än bra faktiskt. Och på sistone har det varit helt fucking fantastiskt! Jag har världens finaste sambo. Vi har världens finaste dotter. Och nu har vi köpt en hus som vi målar, slipar, spacklar och gör till vårt hem. Vårt fina fina hem.

Men när veckan varit fylld med långa dagar, sena kvällar och sömnlösa nätter så orkar jag inte mer. Förkylningen däckade mig en dag men nu är jag bara så trött. Idag hade jag nästan räknat med att lilla C skulle sova mer än vanligt (för att hon gjorde det sist) efter vi varit på babysim. Men hon var istället vaken, blev övertrött och gnällig samt hade svårt att somna på kvällen. Jag blev helt slut och har spenderat hela kvällen i soffan. Jag började nästan gråta när saften var slut. Så trött är jag.

Så Finaste reste på sig och gick ner till affären för att handla saft till mig. Och kom precis tillbaka med saft, godis och trisslott (jag älskar trisslotter). Ibland är det inte så mycket mer än det som krävs för att jag istället ska gråta lite av lycka. För att allt bara är så jävla fint. Livet. Och kärleken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar